CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Followers

About Me

My photo
*Nadirah Aziz~ *17 September is my birthday~ *Still studying. Yet to be a nurse~ *Im NOT single, yet available~ * A BIG BIG fan of Harimau Malaya! * And I love roses toooooo! * Plus+ A shoe lover! oh~ * A Simple, yet easy going person. * Maybe a bit emotional,so DONT mess up with Me! * Haha. Chill-lah!!! ^^,

Tuesday 9 August 2011

Kasih. Cinta. Minat. Rindu. Dan Sayang.


Entry ini khas untuk menyatakan kerinduan saya yang maha melampau, membuak-buak, terurai-urai, bergelen-gelen, bertong-tong, berkati-kati, berjuta-juta lemon, beribu riban pada......

KENANGAN SAYA SEPANJANG MENJADI MPP 2010/11.


1) Selepas pengumuman calon yang menang pilihanraya JPP 2010/11 UiTM Puncak Alam,
2 Wakil dari setiap fakulti di Puncak Alam pada masa itu: OM, HS dan Pharmacy.
Diumumkan Penolong Naib Canselor UiTM Puncak Alam pada 28 Januari 2011.


2) Calon-calon MPP Fakulti


3.1: Poster sewaktu berkempen Pilihanraya, dan kain rentang Hebahan pilihanraya

3.2: Hasil kreativiti Jentera. NAJAT pada poster latar warna putih


3.3: Hasil buah tangan Jentera juga.


3.4: Calon-calon yang bertanding pilihanraya MPP UiTM Puncak Alam (kesemua fakulti)
dan bersama Mantan MPP  pada sesi sebelumnya


4) Di Pusat Sukan UiTM Shah Alam selepas pengumuman keputusan pilihanraya oleh Timbalan Naib Canselor HEP & Alumni UiTM pada ketika itu, Prof. Dato Dr. Hj Nasuddin Othman.
(Gugur jantung waktu ni!)


3 comments:

J-Are said...

aku rindu sume ni!!!!!

time kat pusat sukan, aku baru nanges. abg syidi pujuk aku. hehehe

Pena Tumpul said...

haha. motip abg syidi pujuk? haha. kenangan sangat2! aku time ni terkesima. tak tau nak happy atau tak. sebab aku tau ada hati yg menangis dlam hati waktu ni..

J-Are said...

alah bukan la pujok cam perempuan2 tuh. pujuk style laki la. yeah dats rite. ada hati yg menangis, ada hati yg luluh pada ketika ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...